کسب و کارها چگونه از ابزارهای مالی و پرداخت در راستای بهبود «مشتریمداری» استفاده میکنند؟
مشتریمداری برای کسب و کارها به چه صورت است؟ وظایف کسب و کارها در قبال مشتریان یا کاربران خود چیست و چگونه این وظایف را...
بازگشت پول در حراجیها و جلب رضایت مشتری با سرویس استرداد وجه
«به پایان رسیدن سال یا تغییر فصل، فروش کالاهای در انبار مانده و یا جابهجایی» از جمله مواردی است که کسب و کارها بر تعداد...
انتقال وجه آنی در مقیاس بالا با وبسرویس جیبیت
پلتفرمهای عرضهکننده کالا و خدمات، برگزارکنندگان کمپینهای تبلیغاتی در فضای مجازی، کارگزاریهای بازار سرمایه و صرافیهای رمزارز از جمله کسب و کارهایی هستند که ممکن...
دایرکت دبیت؛ برداشت خودکار از حساب مشتری با قید مبلغ و زمان
فرض کنید یک پلتفرم اعطای وام و تسهیلات، به چند نفر از واجدین شرایط، وام بدون ضامن داده است. اعتبارسنجی این افراد نشان میدهد که...
استرداد وجه مطمئن و سریع وجه با وبسرویس جیبیت
شرایطی را در نظر بگیرید که به جای کالای سفارش داده شده، کالای دیگری برای مشتری ارسال میشود، کاربر از تصمیم خود برای خرید کالا...
مدیریت فروش و درآمد با درگاه پرداخت
آیا استفاده از درگاه پرداخت میتواند به افزایش درآمد کسب و کارها منجر شود؟ پاسخ مثبت است. برخی گزارشهای غیررسمی نشان میدهد بیش از 60...
مزیتهای درگاه پرداخت برای کسب و کارها
درگاه پرداخت ابزاری واسط میان مشتری و کسب و کار است که جریان انتقال وجه از حساب کاربر یا مشتری به حساب کسب و کار...
مسیردهی هوشمند؛ افزایش نرخ تراکنش های موفق
با پیشرفت تکنولوژی و فراگیر شدن استفاده از تلفنهای هوشمند، راهکارهای نوینی برای سهولت در تبادل مالی میان کسب و کار و مشتریانش همچنین فروش...
درگاه پرداخت و مزیت سرویسهای جانبیاش
درگاه پرداخت، واسطهای میان کسب و کارها و مشتریان یا کاربران است که فرآیند خرید کالا یا خدمت، از زمان «تایید سبد خرید» تا «موفقیتآمیز...
وبسرویس استعلام کارت؛ راهی برای بهروزرسانی بانک اطلاعاتی کسب و کارها
وبسرویس استعلام کارت یکی از راههای تکمیل پروفایل بانکی کاربران و مشتریان نزد کسب و کارهاست. استعلامگیرنده میتواند با وارد کردن شماره کارت کاربر یا...