تسویه با شناسه؛ قابلیتی جدید برای کسب و کارهای بزرگ
مشتریمداری یکی از اهداف کسب و کارها بهخصوص برای آن دسته که خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه میکنند، است. این هدف با در...
انتقال وجه آنی؛ راهکار جیبیت برای بازار سرمایه
بازار سرمایه، ابزاری برای تسهیل معامله «داراییها»، راهکاری برای حل چالشهایی مانند تامین مالی خرد و از همه مهمتر مکانی برای افزایش پویایی اقتصاد و...
بانکداری باز؛ چیست؟ لمس آینده از نزدیک
تا سالهای طولانی یکی از مهمترین وظایف بانکها و موسسات مالی، ذخیرهسازی اطلاعات کاربران و پردازش آنها پیش از انجام تراکنشهای مالی است؛ بهعنوان مثال...
استعلام اطلاعات بانکی؛ راهی برای توانمندسازی کسب و کارها
فراگیر شدن استفاده از کارتهای بانکی در کنار تغییر سلیقه افراد و ترغیب به انجام کارهای مالی و معاملات به صورت غیرحضوری، علاوه بر سهولت...
تبدیل کارت به شبا؛ وبسرویس اختصاصی جیبیت برای کسب و کارها
تقریبا تمام فعالیتهای مالی میان بانکها، کارگزاریهای بورس، دفاتر فروش بیمه، خردهفروشیها و … با کاربرانشان از طریق اینترنت انجام میشود. به جز در مواردی...
احراز هویت کاربران در صرافیهای رمزارز؛ چرا و چگونه؟
رشد و بلوغ صنعت رمزارز طی سالهای اخیر علاوه بر افزایش تعداد دارندگان ارز دیجیتال ( گزارشهای رسمی نشان میدهد در سال 2021 حدود 350...
کسب و کارها چگونه از ابزارهای مالی و پرداخت در راستای بهبود «مشتریمداری» استفاده میکنند؟
مشتریمداری برای کسب و کارها به چه صورت است؟ وظایف کسب و کارها در قبال مشتریان یا کاربران خود چیست و چگونه این وظایف را...
بازگشت پول در حراجیها و جلب رضایت مشتری با سرویس استرداد وجه
«به پایان رسیدن سال یا تغییر فصل، فروش کالاهای در انبار مانده و یا جابهجایی» از جمله مواردی است که کسب و کارها بر تعداد...
انتقال وجه آنی در مقیاس بالا با وبسرویس جیبیت
پلتفرمهای عرضهکننده کالا و خدمات، برگزارکنندگان کمپینهای تبلیغاتی در فضای مجازی، کارگزاریهای بازار سرمایه و صرافیهای رمزارز از جمله کسب و کارهایی هستند که ممکن...
دایرکت دبیت؛ برداشت خودکار از حساب مشتری با قید مبلغ و زمان
فرض کنید یک پلتفرم اعطای وام و تسهیلات، به چند نفر از واجدین شرایط، وام بدون ضامن داده است. اعتبارسنجی این افراد نشان میدهد که...