منظور از “سیکل تسویه” در درگاه پرداخت چیست و چگونه می‌توان آن را تنظیم کرد؟

سیکل تسویه به بازه‌ی زمانی انتقال مبالغ تراکنش‌های موفق از حساب PSP به حساب بانکی پذیرنده گفته می‌شود. از آن‌جایی که ما تسویه را از...

الزامات و مدارک لازم برای ثبت‌نام درگاه پرداخت برای کسب‌وکارهای حقوقی چیست؟

به‌دلیل اینکه ما به‌عنوان یک Proxy Payment Gateway با چند PSP همکاری می‌کنیم، مدارک شما باید با الزامات PSP مقصد نیز سازگار باشد. مدارک عمومی...

چگونه می‌توانم لوگو و ظاهر صفحه پرداخت را تغییر دهم؟

درگاه پرداخت ما از چند PSP پشتیبانی می‌کند، بنابراین ظاهر صفحه پرداخت بر اساس PSP انتخاب‌شده ممکن است کمی متفاوت باشد.با این حال شما در...

چگونه می‌توانم وب هوک مربوط به تراکنش‌ها را تنظیم کنم؟ 

در پنل پذیرنده، از بخش تنظیمات فنی می‌توانید URL وب‌هوک خود را ثبت کنید. به‌محض انجام هر تراکنش، سرور ما یک Callback امن (POST Request)...

چگونه می‌توانم گزارش تراکنش‌های ناموفق و دلایل آن را بررسی کنم؟

در پنل پذیرندگان بخشی با عنوان گزارش تراکنش‌ها وجود دارد که تمامی تراکنش‌ها از تمام PSPهای فعال شما در آن تجمیع شده‌اند.با فیلتر وضعیت «ناموفق»،...

چگونه می‌توانم درگاه پرداخت را برای وب‌سایت یا اپلیکیشن خود فعال کنم؟

برای فعال‌سازی درگاه پرداخت در جیبیت، ابتدا در پنل پذیرندگان ثبت‌نام کنید. در زمان ثبت‌نام، اطلاعات کسب‌و‌کار خود را بر اساس نوع حقوقی یا حقیقی...

چگونه می‌توانم رسید پرداخت برای مشتریان دریافت کنم؟

درگاه پس از انجام تراکنش، اطلاعات پرداخت شامل وضعیت، مبلغ، کد رهگیری بانکی و شناسه‌ی پرداخت را به سیستم شما از طریق Webhook و API...