Archives: faqs
questions and answers
سرویس بایومتریک چیست و چه مزایایی برای کسب و کار من دارد؟
جیبیت با ارائه وبسرویس احراز هویت بایومتریک، کسب و کارها را برای صحتسنجی اطلاعات هویتی کاربرانشان توانمند میکند، تا ریسکهای عملیاتی برای آنها کاهش یابد....
چگونه میتوانم سرویس بایومتریک را فعال کنم؟
در پنل جیبیت، از قسمت احراز هویت بایومتریک، تمامی سرویس های مرتبط با احراز هویت و OCR را فعال کنید. شایان ذکر است با توجه...
چه نوع دادههای بایومتریک توسط سرویس شما پردازش میشود؟
در سرویس احراز هویت بایومتریک جیبیت، طیف وسیعی از تکنولوژیها و فناوریها مورد استفاده قرار میگیرد. یکی از آنها تطبیق تصویر ورودی یا بارگذاری شده...
سرویس استعلام چیست و چه کاربردی دارد؟
سرویس استعلام یک سرویس لحظهای (real-time) برای اعتبارسنجی یا صحتسنجی اطلاعات کاربران یا تراکنشهاست. این سرویس برای جلوگیری از تقلب، کاهش ریسک، و بهبود دقت...
چگونه میتوانم سرویس استعلام جیبیت را فعال کنم؟
از طریق ثبت نام در سایت جیبیت، در پنل مشتریان میتوان از سرویس های استعلامی استفاده کرد. و یا از طریق ارتباط با تیم فروش...
برای استفاده از سرویس استعلام به چه مدارکی نیاز است؟
مدارک هویتی سازمان.
چگونه میتوانم از طریق پنل، یک استعلام را انجام دهم؟
پس از ثبت نام و تکمیل مدارک، نسبت به فعال سازی سرویس در پنل اقدام کرده، و سپس از طریق قسمت سرویس های استعلامی← سرویس...
چگونه میتوانم از طریق API، یک استعلام را انجام دهم؟
پس از ثبت نام و تکمیل مدارک، api key , secret key را دریافت کرده سپس نسبت به دریافت توکن اقدام نماید و با استفاده...
چه مواردی برای بررسی خطا در سرویس استعلام لازم است؟
برای بررسی خطاهای دریافتی از کاربران، موارد زیر درخواست میشود: کِرل ریکوئست ورودی خروجی خطای دریافتی سرویس
انواع استعلامهای موجود در سرویس شما کدامند؟
در حال حاضر ۲۳ نوع سرویس استعلام در جیبیت تعریف شده به این ترتیب: استعلام کارت: ورودی: شماره کارت ۱۶ رقمیخروجی نام بانک، شماره حساب...